Het einde van het avontuur

18 maart 2020 - Tralee, Ierland

Lieve allemaal,

Met pijn in mijn hart laat ik jullie weten dat ik aanstaande vrijdag naar huis vlieg. Mijn school haalt alle studenten die in het buitenland studeren terug en ook de regering wilt dat iedereen terug komt. Ik heb heel lang getwijfeld maar dit lijkt me toch de verstandigste keuze.

Het doet wel echt heel erg veel pijn omdat ik echt een hele mooie groep mensen om me heen heb opgebouwd hier. Het is gewoon jammer omdat je weet dat je nooit meer in deze situatie zult zijn. Ik had er graag iets langer van genoten.

Ik ben dankbaar voor alles wat ik wél heb mogen doen en meemaken hier. Ik heb een super mooie reis gemaakt, de sfeer geproefd van echte Ierse pubs en geweldige mensen leren kennen.

Helaas staan we allemaal machteloos in deze vreemde situatie. Ik hoop dat we zo snel mogelijk weer naar het 'normale' leven gaan. Misschien waarderen we de kleine dingen dan weer iets meer. We moeten er allemaal maar het beste van maken!

Stay safe en veel liefs

Loes

1. Joost:
    18 maart 2020
    Echt ontzettend jammer lieve Loes.... :( Heel veel liefs!!!!!
  2. Margriet:
    Love you Loes ❤️❤️❤️😢😢😢
  3. Anca:
    18 maart 2020
    Echt jammer voor je, maar fijn dat je zo ontzettend hebt genoten. Een ervaring waar je nog tijden plezier van zult hebben. Goede reis terug!
  4. Charissa:
    Lieve Loes,

Pijnlijke keuze, ik weet hoe je je voelt. Wees niet verdrietig dat het eindigt, maar blij dat het gebeurd is! Je zal een levenslange vriendschap met deze mensen hebben, neem dat maar van mij aan. Als alles weer rustiger is in de wereld; ga nog eens terug! Inderdaad de sfeer van pubs krijg je nergens anders dan in Engeland of Ierland; dus kom maar gauw hier langs gaan we samen!

Xxxxx
  5. INGRID:
    18 maart 2020
    Vind het erg dat alles anders loopt dan gehoopt maar hier staan we machteloos en inderdaad hopen op zo snel mogelijk weer een normaal leven sterkte liefs van ons
  6. Bayonne:
    Lieverdje,
    Ik snap je verdriet en teleurstelling. Wat ontzettend jammer dat je daar niet kunt blijven. Maar wel erg verstandig dat je terug naar huis komt, nu het nog kan.
    Reis veilig, snoes.
    Kus
  7. Nathalie:
    19 maart 2020
    Heel jammer Loes, maar koester de mooie dingen die je hebt kunnen doen.
  8. Wijnie:
    19 maart 2020
    Ja, het is echt heel jammer, vervelend, suf en stom dat het zo loopt. Maar ook heel fijn dat je naar huis komt met mooie herinneringen. Houd die vooral vast :-) En wij zijn blij je hier weer te zien. Goede reis morgen, tot gauw! xx
  9. Hetty Hermelijn:
    19 maart 2020
    Goede reis morgen Loes. Jammer dat je avontuur vroegtijdig tot een eind is/komt , maar dit zijn zulke bizarre tijden. Misschien dat het toch fijner is om terug te zijn in je eigen vertrouwde omgeving.....Met een life time ervaring!💋
  10. Evelien:
    20 maart 2020
    Hoe machteloos het ook voelt, deze herinneringen nemen ze je niet meer af!
    Denk aan je!💚💚