Loes Roskam

Foto’s:
120

Over mij

Mijn naam is Loes en ik ben 22 jaar. Ik studeer Hospitality Management aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden. Momenteel zit ik in mijn derde jaar. Ik hou van series kijken, muziek luisteren en leuke dingen doen met vrienden. Ik heb een broer Joost, wonende in Amersfoort, en een gezellige moeder die met mijn 2 katten in Julianadorp woont.

Over mijn reis

Voor mijn studie ga ik een half schooljaar naar het buitenland. Dit is geen stage maar exchange. Een soort uitwisseling dus alleen komt niemand ervoor terug. Ik heb besloten om dit in Ierland te gaan doen. Het leek me wel fijn om in Europa te blijven en een Engelstalig land te kiezen. De landen van de BREXIT vielen af en dus kwam ik op Ierland. Ik heb er mega veel zin in en ben benieuwd wat dit avontuur mij zal brengen.

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.