Verhuizen!

11 januari 2020 - Julianadorp aan Zee, Nederland

Lieve allemaal,

Een update van mij vanuit Julianadorp. Vandaag hebben we mijn hele kamer ingepakt en mijn spullen terug verhuisd naar mama in Julianadorp. Dit was echt een heeeeel karwei. Ik ben de hele week al bezig geweest met spullen inpakken en stressen of het wel bij mama zou gaan passen😅. Vanochtend stonden mama en 3 andere helden om 9 uur voor de deur en zijn we begonnen met alles inpakken. Ook kwam Evelien (buur) helpen. Met 6 man mijn hele kamer ingepakt en weggebracht. Was best wel een beetje raar toen ik wegging. Toen was het tijd om afscheid te nemen. Heel raar om daar weg te gaan. Die kamer is 2 jaar lang echt mijn thuis geweest. Was ook moeilijk om doei tegen Evelien te zeggen. Het was zo fijn om altijd aan te kunnen kloppen voor een theetje en lekker drama verhalen aan elkaar te vertellen. Ik ga haar super erg missen als buur♥️

DBEE66BB-F7F4-48B1-974B-ED99AABB94BB5338C187-9522-47A5-A6EA-C9271D86595A

Met een vol busje en een volle aanhanger zijn we teruggereden en toen moesten we alles uitladen en een plek geven in mama’s huis in Julianadorp. Tot nu toe is het redelijk goed gelukt. Wie mijn moeder een beetje kent, weet dat ze veel spullen heeft dus het was nogal een uitdaging. Gelukkig zijn we al heel ver en hebben we de vacuümzakken van de action ontdekt. Su-per handig. Het is hier allemaal leefbaar dus ik ben blij. Zo zag het eruit toen alleen de bus nog was uitgeladen in Julianadorp: en ja, ik heb veel spullen.

7314F978-8847-438F-8A5F-EAACB2121E60

Verder was afgelopen week een week van afronden in Leeuwarden. Ik heb met al mijn lieve vriendinnetjes gegeten, ben uit eten geweest met mijn (ex) collega’s en heb voor de laatste keer met Evelien gegeten. Met de meiden van school hebben we nog even een fotoshoot gehouden in Yvon haar woonkamer. Joy had een camera op haar telefoon die foto’s maakte wanneer hij een hand in beeld zag. Dat was natuurlijk lachen.

8994D098-F28A-4913-92F4-9C627136BE12

C3A09E14-861E-42EB-A69E-A93E6738B407

Aankomende week moet ik nog 1 keer naar school voor mijn defence. Een soort mondeling over een rapport dat we hebben geschreven in een groepje. Donderdag ga ik vliegen om 09:40 vanaf Schiphol. Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten.

Liefs van mij

1. Richard:
    11 januari 2020
    Leuk om dit zo te kunnen volgen Loes!
    Veel succes en plezier
  2. Margriet:
    11 januari 2020
    Hahahaha!! Leuk verhaal en wat een dag vandaag! Ik voel me 80!! Maar het is heel goed gelukt. Plek genoeg dankzij de vacuüm zakken!!
  3. Hetty Hermelijn:
    12 januari 2020
    Spannend hoor Loes. We kijken uit naar jouw belevenissen in Ierland.
  4. Charissa:
    13 januari 2020
    Heel veel geluk in Ierland Loes! Vond het fijn je even gezien te hebben! En je weet het; als je in London wilt langskomen, always welcome! Xxx
  5. Joost:
    13 januari 2020
    Whaaaa bijna al! Ik ga je enorm missen Loekie. Vind het zo dapper van je! You are gonna have a great time, I'm sure!!! <3 heel veel xoxoxoxo's van je trotse broer